הסכמה באולפן: "לפיד לא ראוי לתפקידו"

    מהדורת הבוקר No Comments on הסכמה באולפן: "לפיד לא ראוי לתפקידו"

    מגישי 'מהדורת הבוקר' בצלאל קאהן ודוד חכם פתחו את השבוע בדיון על הצהרת לפיד ומטה המשפחות: קאהן: "רק יממה לפני זעק לפיד שאסור לגנות ראש ממשלה מכהן באמצע מלחמה. הוא לא ראוי לתפקידו וגם הבוחרים שלו יענישו אותו על כך". חכם: "לא מן הנמנע שמשפחות רבות ינתקו קשר עם המטה ויידרשו ייצוג חדש. אי אפשר להמשיך לערב את הפוליטיקה בעסק הזה. זה ההימור שלי"

    9:42
    03.05.24
    הרב אייל אונגר No Comments on למה חשוב לי לדעת מה חושבים עליי

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    השיח היומי בין המגישים בפתיחת 'מהדורת הבוקר':  דוד חכם: "חיילינו נלחמים בעזה, אנו משלמים את מחיר הדמים הכבד. אבל גם בזמן הזה יש כאלה שבוחרים לעסוק בפוליטיקה, אני לא מצליח להבין את ההצהרה ההזויה שצריך להחליף ראש ממשלה בזמן מלחמה".

    בצלאל קאהן: "לפיד רואה סקרים ומבין שהוא חייב לעשוק בפוליטיקה כדי להציל את מעמדו, גם אם זה על חשבון המדינה. רק יממה לפני הוא זעק שאסור לגנות ראש ממשלה מכהן באמצע מלחמה. לפיד לא ראוי לתפקידו. גם הבוחרים שלו יענישו אותו על כך"

    קאהן: "כאן ב'קול חי' כבר הספקנו לראיין משפחות רבות של חטופים, אף אחת מהן לא השתייכה ל'מטה המשפחות'. זה גוף שלא מייצג את משפחות החטופים בכלל אלא מנוהל ע"י גורמים פוליטיים ציניים שמנסים לגרוף הון פוליטי על חשבונם".

    חכם: "לא מן הנמנע שמשפחות רבות ינתקו קשר עם המטה ויידרשו ייצוג חדש. אי אפשר להמשיך לערב את הפוליטיקה בעסק הזה. זה ההימור שלי".

    האזינו



    0 תגובות